1. Kolikšen je strošek dostave?

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 59,99 eur so brezplačni, do 59,99 eur je cena pakiranja in dostave 3,69 eur.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.


2. Ali je možen osebni prevzem naročenih izdelkov?

Osebni prevzem naročenih izdelkov ni možen.


3. Imate kje v Sloveniji tudi fizično trgovino?

Fizične trgovine za izdelke, katerih nakup je mogoč na spletni strani Elitna.si, nimamo. Možen je le spletni nakup.


4. Katere plačilne metode podpirate?

Spletna trgovina Elitna.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga v primeru, da kot način plačila izberete plačilo po povzetju,
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).

5. Kako je z uveljavljanjem garancije izdelkov?

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@elitna.si ali po klasični pošti na naslov: Symphony International d.o.o., Britof 39, 4000 Kranj. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@elitna.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo. Pred odločitvijo, da boste odstopili od pogodbe, smete opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka ne smete še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Preizkušanje izdelkov, ki odstopajo od navedenega, se šteje za uporabo izdelka, kar pomeni, da vam bomo zavrnili možnost odstopa od pogodbe in vam vrnjeni izdelek na vaše stroške poslali nazaj.

Izdelek nam pošljite na naslov: Symphony International d.o.o., Britof 39, 4000 Kranj. Ko vračate izdelek, morate priložiti izjavo za odstop od pogodbe.  Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa oz. po prejemu vrnjenega izdelka.

Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).


6. Koliko časa se od naročila čaka na dostavo izdelkov?

Izdelke, ki so na zalogi, odpošljemo v roku 1-5 dni od prejema naročila. Za izdelke, ki niso na zalogi, vas preko elektronske pošte obvestimo o roku dobave.


7. Kako lahko z vami pridem v kontakt?

Kontaktirate nas lahko prek kontaktnega obrazca ali na elektronski naslov info@elitna.si.